Nood en informatienummers | Huis van Verhuur


Nood- en informatienummers

 
 
Groningen
Bent u huurder van ons kantoor in Groningen? Scroll dan door naar het kopje Groningen en hanteer niet de stappen van kantoor Zwolle. 

Zwolle
Voor problemen met uw sleutel/cilinder/slot of wanneer u zichzelf heeft buitengesloten, kunt u bellen met;
- Marba beveiliging:  038-4602999 *
- Van Rossum IJzerwaren: 038-4535725 *
* Deze kosten zijn voor ten aller tijden voor huurder

U meldt een storing aan uw CV-ketel pas nadat u heeft gecontroleerd dat:
- Er geen warmwaterkraan druppelt
- De stekker in het stopcontact zit en de CV-ketel ingeschakeld staat
- De zekeringen niet defect zijn en de aardlekschakelaar op 'in' staat
- De gaskraan volledig open staat
- De kamerthermostaat voldoende hoog is ingesteld (ca 18 graden)
- Er voldoende radiatorkranen open staan
- De CV-ketel gereset is middels de resetknop
- De installatie goed gevuld is (tussen 1,2 en 2,0 bar) en ontlucht is.
Mocht u deze stappen hebben doorlopen en nog steeds geen warm water hebben, bel dan met ons spoednummer; 
088-3746158 *
* Mocht blijken dat er telefonisch contact is opgenomen, zonder dat deze stappen doorlopen zijn, zullen de kosten a € 16,00 ex btw doorbelast worden aan huurder. 
 
Heeft u een stroomstoring, voer dan eerst de stekkerproef uit:
-Schakel alle groepen in uw meterkast uit of verwijder de zekeringen van de groepen.
-Verwijder in uw gehele woning alle stekkers uit de stopcontacten. 
-Schakel de aardlekschakelaar weer in.
-Schakel de groepen in uw meterkast opnieuw in.
-Plaats nu alle stekkers één voor één weer in het stopcontact en zet daarbij ook de apparaten één voor één aan. Wacht tot het apparaat automatisch aanslaat voordat u verder gaat met het volgende apparaat.
-Valt de aardlekschakelaar opnieuw uit op het moment dat u een stekker in het stopcontact steekt of een apparaat aanzet? Dan is dit de oorzaak van de storing. Zorg voor reparatie of vervanging van dit apparaat.
-Zorgt geen van uw apparaten voor problemen, maar blijft de stroom toch uitvallen? Controleer dan eerst of er geen sprake is van overbelasting. Blijft uw aardlekschakelaar uitvallen? Dan zit het probleem waarschijnlijk in uw installatie.

Mocht u deze stappen hebben doorlopen en nog steeds geen stroom hebben, bel dan met ons spoednummer; 088-3746158 *
* Mocht er toch telefonisch contact zijn opgenomen en de melding blijkt niet gegrond te zijn, zullen de kosten a € 16,00 ex btw doorbelast worden aan huurder.

 
Voor overige spoedzaken controleer eerst het besluit kleine herstellingen: 
Staat hier aangegeven dat de kosten voor verhuurder zijn, belt u dan naar  088-3746158. *
* Mocht er toch telefonisch contact zijn opgenomen en de melding blijkt niet gegrond te zijn, zullen de kosten a € 15,25 ex btw doorbelast worden aan huurder.

* Ben je huurder van HVV Groningen? Mail dan naar spoedgroningen@huisvanverhuur.nl, indien je als huurder van Groningen contact opneemt via het 088 spoednummer, zullen de kosten á €16,00 ex btw doorbelast worden. 

Gemeente Zwolle
14038

Rova, afval en ongediertebestrijding
038-4273777




 
Groningen
U meldt een storing aan uw CV-ketel pas nadat u heeft gecontroleerd dat:
- Er geen warmwaterkraan druppelt
- De stekker in het stopcontact zit en de CV-ketel ingeschakeld staat
- De zekeringen niet defect zijn en de aardlekschakelaar op 'in' staat
- De gaskraan volledig open staat
- De kamerthermostaat voldoende hoog is ingesteld (ca 18 graden)
- Er voldoende radiatorkranen open staan
- De CV-ketel gereset is middels de resetknop
- De installatie goed gevuld is (tussen 1,2 en 2,0 bar) en ontlucht is.
 
Mocht u deze stappen hebben doorlopen en nog steeds geen warm water hebben,
mail dan naar spoedgroningen@huisvanverhuur.nl.
 
Heeft u een stroomstoring, voer dan eerst de stekkerproef uit:
-Schakel alle groepen in uw meterkast uit of verwijder de zekeringen van de groepen.
-Verwijder in uw gehele woning alle stekkers uit de stopcontacten. 
-Schakel de aardlekschakelaar weer in.
-Schakel de groepen in uw meterkast opnieuw in.
-Plaats nu alle stekkers één voor één weer in het stopcontact en zet daarbij ook de apparaten één voor één aan. Wacht tot het apparaat automatisch aanslaat voordat u verder gaat met het volgende apparaat.
-Valt de aardlekschakelaar opnieuw uit op het moment dat u een stekker in het stopcontact steekt of een apparaat aanzet? Dan is dit de oorzaak van de storing. Zorg voor reparatie of vervanging van dit apparaat.
-Zorgt geen van uw apparaten voor problemen, maar blijft de stroom toch uitvallen? Controleer dan eerst of er geen sprake is van overbelasting. Blijft uw aardlekschakelaar uitvallen? Dan zit het probleem waarschijnlijk in uw installatie.

Mocht u deze stappen hebben doorlopen en nog steeds geen stroom hebben,
mail dan naar spoedgroningen@huisvanverhuur.nl.

Voor overige spoedzaken controleer eerst het besluit kleine herstellingen: 
Staat hier aangegeven dat de kosten voor verhuurder zijn, mailt u dan naar spoedgroningen@huisvanverhuur.nl.
Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen. 

* Ben je huurder van HVV Groningen? Mail dan naar spoedgroningen@huisvanverhuur.nl, indien je als huurder van Groningen contact opneemt via het 088 spoednummer, zullen de kosten á €16,00 ex btw doorbelast worden. 



Gemeente Groningen
050 367 7000

Milieudienst Groningen, afval en ongediertebestrijding
050 367 10 00

Glasbedrijf Glaspunt
050 20 50 010 











 
 
 

 

Copyright © 2024. All rights reserved. Voorwaarden | Privacy Policy