Vacature!

< Ga terug

Vacature!

 Vacature! 
 
 
Huis van Verhuur blijft groeien, groei je met ons mee?! Wij zijn namelijk op zoek naar een nieuwe collega in de functie van:

                                                                                 Social media expert
                                                                         (in overleg ongeveer 8 uur p/w)
                                                                                             M/V

Lijkt het jou leuk om onze social media een boost te geven, samen met ons jonge team een plan te maken om de naam Huis van Verhuur nóg meer op de kaart te zetten en je bezig te houden met het promoten van onze projecten?! Dan vind je bij ons de juiste (bij)baan! Wij zoeken een social media expert met duizend poten ;-)
 
Huis van Verhuur verhuurt en beheert vastgoed voor institutionele en particuliere beleggers. Voor deze beleggers neemt Huis van Verhuur de zorg voor de verhuur, het beheer, de administratie en het onderhoud uit handen. Verhuur gaat wat ons betreft verder dan het afgeven van een sleutel. We voorzien graag in kwalitatief goede woonruimten en maken ons dan ook sterk voor duurzaam en goed vastgoed. Zo kunnen we ervoor zorgen dat onze huurders prettig wonen. We zijn een no nonsens bedrijf met een open en eerlijke benadering van werken.
 
Functieomschrijving
Als social media expert ben je verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van een marketing- en communicatieplan om onze naamsbekendheid en onze projecten een boost te geven. Dit marketing- en communicatieplan zal door jou worden opgesteld en uitgevoerd in samenwerking met de Operational manager binnen Huis van Verhuur.
Zie jij jezelf als een echte pionier en help je ons graag mee om de organisatie nog meer structuur te geven? Dan zien wij jouw enthousiaste en creatieve sollicitatie graag tegemoet.
 
Wij vragen:
  • Minimaal Hbo opleiding (of nog bezig met de opleiding) Communicatie, Marketing Management of Communicatie & Multimedia design;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • woonachtig in de directe omgeving van Groningen;
  • een creatieve geest;
  • een proactieve werkhouding;
  • goed om kunnen gaan met vrijheid en in staat zijn om je eigen werk goed te organiseren;
  • een handen uit de mouwen mentaliteit en iemand die er niet voor weg loopt om afwijkende taken op te pakken.
 
En het is een pré als:
  • je beschikt over een relevant netwerk in Groningen en omgeving;
  • je beschikt over commerciële vaardigheden.
 
 
Wij bieden een uitdagende en zelfstandige functie binnen een professionele organisatie. Op onze kantoren heerst een gezellige informele werksfeer. Je kunt je brief met je motivatie + CV tot en met 25 oktober sturen naar cdolfing@huisvanverhuur.nl t.a.v. Carina Dolfing.
 
Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Carina Dolfing op 050 - 5532 432. Meer informatie over de organisatie is te vinden via www.huisvanverhuur.nl. Wij maken bij onze selectieprocedure gebruik van social media.
 
 
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

Wordt lid

Blijf op de hoogte van de laatste projecten en ontwikkelingen op het gebied van verhuur en vastgoedbeheer.

 

Meld u nu aan!


Volg ons

Copyright © 2018. All rights reserved. Voorwaarden | Privacy Policy